уторак, 26. јануар 2010.

Sve vise mirisem na tebe ...




Ljudska radoznalost, vecito pitanje, potraga,…. ko sam?
Moje ime je, Div, I mogu da budem sta hocu, uvek isti I drugaciji; boleciv, nasmejan, ravnodusan, nikada izgubljen, uvek nadjen, cesto razocaran u ljude, zamisljen, besan na vas, uglavnom dobar prema vama, a mogu da budem puno zao, ne zaboravite!
Mogu vam biti sve, a mogu I da vas zaboravim, mogu da vas volim, da vas mrzim ne mogu, necu nista da vam uzmem, mogu samo da vam poklonim, mogu da budem vas dragi kamen, svasta mogu da budem ako hocu; princ, cudoviste, vitez lavljeg srca, sebican I pozrtvovan, nekome lep, nekome ruzan, nekad srecan nekad tuzan, nekada razuman, osecajan, jak, slab, neustrasiv I bojazljiv, radoznao I nezainteresovan, tako pametan I tako naivan, samo prividno krhk, prilagodljiv ali nepokoriv. Grizem se kao jabuka, nekom gorka, nekom slatka.. danju pospan, nocu budan, pun nemira a nekad tako cudno miran…Mogao bih tako, beskonacno dugo iskreno sa vama….drago mi je sto sam takav, svakakav, ponosan na moje srce puno oziljaka, ali jedno, za siguno, iz svog srca, mogu da kazem…


Kad volim, ne mogu da prebolim-Volim te Vilo!
Kad obecam, ja ispunim- Volim te ! 
Uvek prirodan I otvoren samo za tebe Vilo!
Kada se isplacem, ja se nasmejem samo tebi Vilo.
I sve vise mirisem na tebe, ne bojim se ovog divnog osecaja koji si probudila u meni…bio sam nesavrsen, sa tobom savrsen.
Hvala ti sto postojis, predivno Stvorenje.
Volim te, najvise na svetu ! 

2 коментара:

Анониман је рекао...

Vilo, div nije ni malo naivan !

*** Вила *** је рекао...

Dive, mirišeš na ljubav ... Volim te <3

Постави коментар